عکس های سوزی

عکس های سوزی

سلام اینبار عکسای سوزی رو گذاشتم  همون که با مینهو رابطه داره

.

.

سوزی/همه چی دارم

.

.

.

.

سوزی/همخه چی دارم

.

.

سوزی/همه چی دارم

.

.

سوزی/همه چی دارم

.

.

سوزی/همه چی دارم

.

.

سوزی/همه چی دارم

.

.

سوزی/همه چی دارم

 

.

.سوزی/همه چی دارم

.

.

و

سوزی/همه چی دارم

.

.

.

.

سوزی/همه چی دارم

تموم شددد راستی عکسا تو اندازه اصلی نیستن نظر یادتون نره


نظرات شما عزیزان:

MinoZ
ساعت20:06---29 بهمن 1394
عکسا عالی بود ،ولی من زیاد خوشم از سوزی نمیا اصن ب مینهو نمیخوره ،مینهو خیلی جذابهههه

سوزی رو عشقه از مین هو....
ساعت7:40---29 آبان 1394
عشقم سوزیه وای قربونش کی میگه به شین هه نمیرسه... خیلی خوشگل تره تازه.... سوزی بیچاره رفته باکی دوست شده حیف نیس
پاسخ: =)


هانی
ساعت0:38---28 مرداد 1394
همشون قشنگ بودند اگه میشه از بازیگرای دیگه محبوب کره بزاره ممنون میشم پاسخ: هربازیگری میخوای بگو عزیز

2pm
ساعت22:10---12 مرداد 1394
واااااي من عاشق سوزي هستم سوزي با اينهمه خوشكلي رفته با كي دوست شده واقعا اصلا سوزي و مينهو به هم نمي يان چون سوي خيلي خوشكله
پاسخ:=ا


امينه
ساعت16:08---29 خرداد 1394
ازسوزي متنفرم حتي نصف پارک شين هاي زيبايي نداره اميدوارم اين زوج ناهماهنگ زودترازهم جدابشن...
پاسخ: توهین نه=ا


melika
ساعت12:22---24 خرداد 1394
سلام من خیلی سوزیی دوست دارم ممنون که این عکسای زیبا و گذشتید
پاسخ: خواهش می کنمم_^_^


melika
ساعت12:21---24 خرداد 1394
سلام من خیلی سوزیی دوست دارم ممنون که این عکسای زیبا و گذشتید

مینوز
ساعت0:55---28 ارديبهشت 1394
سوزی زیادم که نه اصلا خوشگل نیست دربرابرمینهو

Hedieh
ساعت16:00---5 ارديبهشت 1394
وبت عالیه خیلی خوب بود بازم به وبم سر بزن اگه موافق بودی تبادل لینگ کنیم///////
پاسخ: حتما مرسی ولی الان تا چن روز نیسم


محمد
ساعت21:52---4 ارديبهشت 1394
عالی هستن عکسات و وبلاگت...لایک داری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

نویسنده : roge | چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394برچسب:لی مینهو, - 9:33 |